ARAMA SONUÇLARI

Toplam 5 adet sonuçtan 5 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

The effect of sales promotions intensity on volume and variability in category sales of large retailers
JOURNAL OF MARKETING ANALYTICS, Vol. 10, Temmuz 2022, s. 19-29, ISSN: 2050-3318
ZEYBEK ÖMER, ÜLENGİN KEMAL BURÇ
Assessing the impact of promotions on sales: A quantitative approach for a large-scale retailer's sales performance
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2022
ÖMER ZEYBEK
Tolga Kaya Tez Doktora Tamamlandı
Assessing the impact of promotions on sales: A quantitative approach for a large-scale retailer's sales performance
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2022
ÖMER ZEYBEK
Kemal Burç Ülengin Tez Doktora Tamamlandı
Decomposing the Impact of Sales Promotions on a Large Scale Retailer’xxs Business Performance
INFUS 2019, 23 Temmuz 2019
ZEYBEK ÖMER,KAYA TOLGA,ÜLENGİN KEMAL BURÇ,ÖZTÜRK IŞIL
Tolga Kaya Tam metin bildiri
Determinants of purchase behavior towards private shopping websites: A consumer-based model incorporating website features, consumer-centric indicators and sales promotions
Fen Bilimleri Enstitüsü, İstanbul Teknik Üniversitesi, 2011
SUNA AKALIN
Elif Karaosmanoğlu Tez Yüksek Lisans Tamamlandı

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930